وبلاگ

لوازم مورد نیاز در آشپزخانه برای جهیزیه

لوازم مورد نیاز در آشپزخانه برای جهیزیه

اگر شما قصد خرید جهیزیه‌ خود را دارید ولی از آنچه که باید بخرید اطلاع کافی ندارید، دیگر نیازی به نگرانی نیست. خوشپخت در رابطه با این موضوع به شما کمک می‌کند.

اول از هرچیزی باید برای خرید سرویس قابلمه اقدام کنید. شما میتوانید بهترین سرویس‌‌های قابلمه‌ را با جنس‌های مختلف مانند؛ سرامیک، تفلن، چدن، استیل و گرانتیت بر حسب سلیقه خودتان در فروشگاه خوشپخت انتخاب کنید.

از جمله سرویس های مورد نیاز دیگر میتوان به:

_ سرویس قاشق و چنگال

_سرویس جا ادویه‌ها

_سرویس کفگیر و ملاقه و دیگر سرویس ها اشاره کرد.

برای تکمیل کردن جهیزیه باید برای خرید وسایل برقی نیز اقدام کرد. در ادامه به کاربردی‌ترین وسایل اشاره می‌کنیم. در فروشگاه خوشپخت علاوه بر وسایل اصلی، لوازم جدید و به روزی وجود دارد؛ که کارهای شما را با سرعت زیای پیش میبرد. و دیگر مجبور به گذراندن وقت زیاد برای پختن غذا نیستید.

در اینجا ما به شما یکی از شگفت انگیزترین وسایل برقی را معرفی می‌کنیم. که به نوعی می‌توان گفت آچار فرانسه‌ در هر آشپزخانه می‌باشد. وجود آن برای افزایش سرعت در روند آشپزی ضروری است.

این محصول کاربردی غذاساز می‌باشد. با این محصول دیگر مجبور به خرد کردن مواد غذایی در مدت زمان طولانی نیستید. می‌توانید انواع مواد از جمله گوشت و نخود را در آن له و پوره کنید. با استفاده از غذاساز میتوان آب بسیاری از میوه‌ها را گرفت؛ و به نوعی میتوان گفت با خرید غذاساز دیگر نیازی به خرید آبمیوه‌گیری و چرخ گوشت ندارید.

سرخ کن بدون روغن از دیگر لوازم موجود در فروشگاه خوشپخت می‌باشد؛ که با شیوه‌ی پخت متفاوت می‌تواند مواد غذایی را بدون روغن، سرخ کند. این وسیله برای تمام افرادی که به سلامتی خود اهمیت می‌دهند مناسب می‌باشد. حتما باید آن را در لیست خرید خود قرار دهید.

حتما به این موضوع فکر کرده‌اید که بیشتر هزینه‌های اضافی مربوط به مواد شوینده می‌باشد. این مواد علاوه بر صرف هزینه‌های اضافی بسیار خطرناک هستند. حتما دوست دارید وسیله‌ای داشته باشید که بتواند جایگزین این مواد خطرناک شوند. شما می‌توانید در فروشگاه خوشپخت این وسیله‌ی عالی را خرید کنید. اسم این وسیله بخارشوی می‌باشد؛ که با تولید بخار می‌تواند تمامی محیط را ضدعفونی کند و موزاییک‌های حمام و دستشویی را به بهترین نحو میکروب زدایی کند. شما با داشتن این وسیله دیگر نیازی به خرید لوازم شوینده ندارید.

در فروشگاه خوشپخت می‌توانید این محصولات و دیگر محصولات زیر را با قیمتی مناسب خریداری کنید

_انواع اتو: اتو دستی، اتو بخار

_سرخ کن: سرخ کن عادی و سرخ کن بدون روغن

_مایکروفر، مایکروویو، سولاردام

_یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، تلوزیون

_سرویس‌های قابلمه، قاشق و چنگال، جا ادویه، سرویس کارد اشپزخانه و…

_همزن برقی: همزن دستی و همزن کاسه دار

_آبمیوه گیری، چرخ گوشت، گوشتکوب و آبمرکبات گیری

_غذاساز، مخلوط کن، خرد کن و آسیاب

_پلوپز، پیتزاپز و اسنک ساز

_ انواع پنکه و …

تمامی این محصولات از برندهای معتبر می‌باشند و شما می‌توانید از فروشگاه خوشپخت آن‌ها را تهیه کنید. شما می‌توانید از طریق سایت فروشگاه و اینستاگرام تمامی محصولات موجود در خوشپخت را بررسی کنید.

با آرزوی بهترین ها برای شما

                                                   «خوشپخت»

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی داری؟ پیام بفرست
X