وبلاگ

همه چیز در مورد جنس گرانیت

همه چیز در مورد جنس گرانیت

همه چیز در مورد سرویس قابلمه گرانیت

همه چیز درمورد جنس گرانیت| در هنگام خرید یک محصول، اکثر ما می‌دانیم که باید در مورد آن اطلاعات زیادی داشته باشیم تا بعد از گذشت چند وقت دچار مشکل نشویم. اگر شما به دنبال تکمیل جهیزیه‌ی خود هستید باید بدانید یکی از مهم‌ترین خرید‌های جهیزیه, خرید سرویس قابلمه می‌باشد. خرید این محصول نکات زیادی دارد که خوشپخت، تمام آن‌ها را برای شما توضیح میدهد.

قدم اول

اولین نکته این است که شما باید به مارک و برند سرویس قابلمه دقت کنید. برای اطلاع داشتن از بهترین برند قابلمه‌ها, بر روی این جمله کلیک کنید.

قدم دوم

دومین نکته ظاهر محصول می‌باشد که بسته به سلیقه‌ی خودتان می‌توانید آن را انتخاب کنید.

قدم سوم

سومین نکته که مهم‌ترین نکته نیز می‌باشد, جنس قابلمه است. شما باید در هنگام خرید سرویس قابلمه به جنس آن دقت زیادی داشته باشید. حتما از خودتان می‌پرسید که چه جنسی را برای سرویس قابلمه‌ی خود انتخاب کنیم؟

اول از هر چیزی باید بدانید که برندهای معتبر, ظروف خود را بیشتر با چه جنس‌هایی تولید می‌کنند.

 جنس‌هایی که جزو برترین‌ها هستند را می‌توان به لیست زیر اشاره کرد:

همانطور که خواندیم جنس‌های متنوعی برای ظروف پخت و پز وجود دارند و انتخاب یکی در میان این همه گزینه, بسیار مشکل است. ولی دیگر نیازی به نگرانی نیست خوشپخت به شما کمک می‌کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

شما حتما بعد از خواندن لیست جنس‌های موجود به این فکر افتادید که کدام جنس بهترین است؟ البته این نکته را به شما بگوییم که هر جنسی معایب و مزایای خاص خود را دارد و بهترین جنس نیز از این قاعده مستثنی نیست.

بهترین جنس سرویس قابلمه چیست؟

در چند سال اخیر اکثر توجهات به یک جنس افتاده‌ است و برندهای معروف و بزرگ که تجربه‌های فراوانی از جنس ظروف دارند بیشتر به تولید یک جنس می‌پردازند. این جنس امروزه طرفدارن زیادی پیدا کرده است و به جرأت می‌توان گفت که اکثر آشپزها در سطح اروپا از این جنس برای ظروف پخت و پز خود انتخاب می‌کنند.

حتما تا به حال اسم گرانیت را شنیده‌اید. گرانیت یک جنس بسیار مقاوم و بهداشتی است که ساختار آن نیز بسیار منحصر به فرد است. این جنس نسبت به دو جنس دیگر مانند تفلون و سرامیک از مزایای بیشتری برخوردار است و در مقابل از معایب کمتری نیز برخوردار می‌باشد.

همین دو ویژگی: ۱_ مزایای فرآوان جنس گرانیت ۲_ کم بودن معایب آن, باعث شده که لقب بهترین جنس سرویس قابلمه را از آن خود کند.

گرانیت چیست؟

گرانیت یک نوع پوشش برای ظروف قابلمه می‌باشد که در صنعت ظروف پخت و پز از آن استفاده می‌شود. این جنس ترکیبی از دو جنس تفلون و سرامیک است و مزایای هر دو جنس را در خود دارد. ویژگی بسیار عالی این است که علاوه بر وجود مزایای هر دو جنس در خود, دیگر خبری از وجود معایب جنس تفلون و سرامیک نیست. در واقع چون این دو با هم ترکیب شده‌اند یک پوشش جدید و بسیار مناسب را به وجود آورده‌اند که معایب یکدیگر را می‌پوشاند.

تفاوت گرانیت با دیگر جنس‌ها

یک تفاوت اصلی جنس گرانیت با تفلون در این است که برخلاف آن هیچگونه مواد اضافه و شیمیایی را وارد غذا نمی‌کند و ضرر تفلون را در خود ندارد. پس ضرر آن بسیار کمتر است. جنس سرامیک نیز بعد از گذشت چند وقت, خاصیت نچسب خود را از دست می‌دهد و به علاوه مقاومت آن نیز چندان مانند گرانیت نیست. ظروف گرانیت بسیار بادوام هستند و خواص خود را در طول زمان از دست نمی‌دهند و مقاومت آن نیز بسیار بالاتر از سرامیک و دیگر جنس‌ها می‌باشد.

مزایای ظروف گرانیتی

این ظروف مزایای زیادی دارد که ما به صورت خلاصه‌وار آن را برای شما شرح می‌دهیم.

  • سطح داخلی این ظروف نسبت به جنس‌های دیگر از مقاومت بالاتری برخوردار هستند پس شما می‌توانید از قاشق‌های استیل نیز برای همزدن غذا استفاده کنید.
  • از آنجایی که کفه‌ی ظروف بسیار محکم و از لایه‌ای مقاوم ساخته شده است به صورت ناگهانی داغ نمی‌شود و همین نکته باعث می‌شود که غذا در این ظروف کمتر دچار سوختگی و ته گرفتگی شود.
  • تمیز کردن آسان آن: این ظروف به دلیل ساختاری که دارند به راحتی با یک دستمال تمیز می‌شوند.
  • نیاز به استفاده از کمترین میزان روغن: چون خاصیت نچسب این ظروف بسیار بالاست در نتیجه امکان چسبیدن غذا بسیار کم است. پس غذایی که در آن پخت می‌شود کلسترول و روغن بسیار کمی دارد.
  • طعم غذا درون این ظروف بسیار عالی و واقعی است و به دلیل اینکه مواد شیمیایی را وارد غذا نمی‌کند طعم غذا نیز تغییری پیدا نمی‌کند.
  • جنس گرانیت عمر بسیار بالایی دارد. ظروفی که از این جنس ساخته شده است بسیار مقاوم هستند و عمر بسیار بالایی دارند و می‌توانید تا چندین سال از آن استفاده کنید.

معایب ظروف گرانیتی

شاید غیر قابل باور باشد اما شما کمترین میزان عیب و ایراد را می‌توانید در ظروف گرانیتی پیدا کنید. یکی از عیب‌های آن این است که ظروف آن بسیار سنگین است و آن هم به دلیل ساختار قوی و محکمی است که دارند که البته چندان عیب بزرگی محسوب نمی‌شود و به عبارتی می‌توان گفت که یک مزیت نیز به حساب می‌آید. پخت غذا درون ظروفی که لایه‌ی محکم‌تری داشته باشد بسیار خوشمزه‌تر و طعم عالیتری دارد. یک عیب دیگر آن این است که این جنس نسبت به سایر جنس‌های دیگر از قیمت بالاتری برخوردار است که البته به دلیل وجود مزایای زیاد آن, قیمت بالای آن نیز منطقی به نظر می‌رسد.

در هنگام استفاده از ظروف گرانیتی به چه نکاتی توجه کنم؟

  • بعد از هر بار استفاده حتما آن‌ها را تمیز بشویید.
  • بعد از شستشوی این ظروف حتما آن‌ها را خشک کنید.
  • برای شستشوی این ظروف بهتر است از اسکاج‌های نرم و اسفنجی استفاده شود.
  • درست است که شما در ظروف گرانیتی, می‌توانید از قاشق‌های استیل استفاده کنید اما بهتر است برای افزایش طول عمر قابلمه‌های خود, از قاشق‌های چوبی و یا پلاستیکی استفاده کرد.

چرا ظروف گرانیتی بخرم؟

همه چیز در مورد جنس گرانیت سوال بسیار خوبی است در ادامه برای شما می‌گوییم که چرا باید ظروف پخت و پز خود را از جنس گرانیت تهیه کنیم. همانطور که می‌دانیم ظروف پخت و پز بر روی سلامتی ما تاثیر زیادی دارد و به صورت روزانه از آن‌ها استفاده می‌کنیم و اگر جنس آن چندان مرغوب و باکیفیت نباشد می‌تواند خطرت زیادی برای سلامتی داشته باشد.

قابلمه‌های گرانیتی پوششی مقاوم دارند که فاقد از مواد مضر PFOA و PTFE است که می‌توان در هنگام پخت غذا بدون روغن و کره نیز از آن استفاده کنید.

روکش گرانیتی بی‌اثر و عاری از مواد شیمیایی مضر است. خاصیت غیر متخلخل و غیر قابل واکنش دارد. همین ویژگی باعث شده که این ظروف نسبت به مواد غذایی اسیدی هیچگونه واکنشی نداشته باشد. باعث تغییر در طعم مواد غذایی و ورود مواد شیمیایی به آن نشود. پس ظروف گرانیتی لقب امن‌ترین و بهداشتی‌ترین ظروف را نیز به خود اختصاص داده است.

به صورت خلاصه می‌توان گفت: خاصیت نچسب بسیار قوی, شستشوی راحت, ایمنی بالا, امکان حفظ طعم واقعی غذا, جلوگیری از سوختن و ته گرفتن غذا, کم خطر بودن, کفه‌ی محکم و مقاوم, نیاز حداقل روغن ممکن, ظاهر مدرن و شیک, سطح صاف و صیقلی از ویژگی‌های بارز سرویس قابلمه گرانیتی است.

از کجا می‌توانم بهترین ظروف گرانیتی را بخرم؟

شما می‌توانید از فروشگاه اینترنتی خوشپخت مارک و برند مورد نظرتان را انتخاب کنید. در فروشگاه خوشپخت, شما شاهد طیف وسیعی از مدل‌ها و برندهای متفاوت با جنس گرانیت و دیگر جنس‌ها خواهید بود. می‌توانید بر حسب سلیقه خود و میزان بودجه یکی را انتخاب کنید.

معرفی فروشگاه لوازم خانگی خوشپخت

خوشپخت تجربه زیادی در واردات و فروش لوازم خانگی به خصوص سرویس قابلمه دارد و شما می‌توانید برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید. همکاران همه روزه برای پاسخوگیی در خدمت شما هستند.

خوشپخت حدود ۸ سال سابقه‌ی فروش حضوری در شهر بانه و حدود سه سال فروش به صورت اینترنتی دارد و به دلیل اینکه به صورت مستقیم تمامی محصولات را از شرکت تولید کننده وارد می‌کند قیمت‌ها نسبت به سایر فروشگاه‌ها بسیار مناسب‌تر و ارزان‌تر است.

هدف خوشپخت, رضایت خاطر شما عزیزان است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی داری؟ پیام بفرست
X